supermarketbore

idag skulle jag varit ledig, slappat lite, kollat pa nan fin film och planerat lite. dock ringde min chef kl 9 och ba "hej,ar du nyvaken? jaja. du ska jobba kl 12." fatta att hela min varld bara crumbled nar jag fick samtalet eller? njot fan inte ens nar jag satt och kolla pa homes under the hammer och at special k for jag visste att jag var tvungen at ta pa mig fulaste uniformen (evr) och jobba  i 8 fucking timmar. imorgon ska jag be om lite semester iaf. det behovs jag har jobbat 55 timmar i veckan senaste veckorna, det ar ju olagligt att jobba mer an 48 lixx.
trak med jobb humblebumble
bisous

Kommentarer
Postat av: johannis

jag tog med ledigt idag. miss you

2011-01-18 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0